התשלום במלואו בעת ההזמנה בכרטיס אשראי בלבד, כשישנם מקרים בהם ניתן יהיה לתת את מספר הכרטיס לביטחון בטלפון ולשלם במזומן במקום לפני ההפלגה.
במידה ובוטלה ההפלגה על ידי המזמין עד שבע ימי עסקים לפני האירוע שנקבע הוא יחוייב ב-200 שקלים דמי טיפול.
לא ניתן לבטל או לדחות הזמנה 48 שעות לפני ההפלגה
שינוי או ביטול של מועד הפעילות – על פי חוק הגנת הצרכן, במידה ושינוי המועד בוצע לפחות 7 ימים לפני לא תהיה עלות נוספת.
במקרה של אי הגעה למקום או איחור לא יהיה החזר כספי.
יש להגיע לפחות 20 דקות לפני השעה שנקבעה.
חישוב זמן ההפלגה הינו ממועד שעת ההתחלה שנקבעה, לא יהיה החזר כספי במקרה של חזרה מוקדמת מהים או סיום מוקדם של ההפלגה.
ייתכנו שינויים עקב מזג האוויר, מומלץ להתקשר בבוקר יום ההפלגה ולברר את מצב הים.
במידה ולא ניתן יהיה לבצע את ההפלגה על פי החלטת הסקיפר בהתאם לתנאי מזג האוויר, תדחה ההפלגה למועד אחר קרוב ככל האפשר לתאריך ההפלגה המקורי או שיבוטל וזאת עם חיוב דמי טיפול בסך 200 ₪.